Het is bijna zover! - Reisverslag uit Delden, Nederland van Geerte Hams - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Delden, Nederland van Geerte Hams - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Geerte

25 Augustus 2014 | Nederland, Delden

Het is bijna zover, morgen vertrek ik naar Tanzania voor drie en een halve maand stage. Ik ga samen met twee klasgenootjes en zes andere studenten. Wij vertrekken dinsdagochtend en komen woensda nacht in Dar Es Salaam aan. Vanaf hier moeten we nog een dag rijden naar onze stageplek in Arusha. Wij overnachten met zijn allen in een huis en gaan daar vanuit elke dag naar onze stage.
Onze stage is bij Woman in Action, dit is een project waar wij in mee gaan werken. Dit ga ik samen met mijn twee klasgenoten doen. Wij gaan hier helpen met het geven van naai- en patroontekenlessen. Dit project is in een klein dorpje in de buurt van Arusha. Wat wij deze stageperiode precies gaan doen krijgen wij volgende week te horen. Ik houd jullie op de hoogte!

• 25 Augustus 2014 - 17:25

Gonnie Busscher:

Lieve Geerte. Goede reis! Wij wensen je een mooie tijd daar. We gaan je volgen. Gerrit en Gonnie Busscher

• 26 Augustus 2014 - 15:39

Christina Vrolijk:

Succes Geerte! Gaan jullie ook een keer op safari? Arusha is zoooo mooi! Lieve groeten uit Delden

• 28 Augustus 2014 - 08:54

Oma Riky:

Lieve Geerte. Fijn dat de reis goed verlopen is. Een hele fijne tijd. Liefs opa en oma

• 28 Augustus 2014 - 13:06

Rikie Dikker:

Lieve Geerte. Wij wensen jou en je klasgenoten veel werkplezier. Wij zijn blij dat wij je mogen volgen! Tante Rikie en Oom Kees uit Rijen.

• 29 Augustus 2014 - 18:39

Clemens En Carla Theusink:

Ha Geerte,
    Wij wensen je een heel goede reis en een fantastische tijd in Afrika. Wie weet word je besmet met het " Afrika virus "
    Geniet van alles en heel veel succes met je stage
    Groetjes uit Lonneker, Clemens en Carla